S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Den dagen

Sitter nu i bilen. Hörlurarna dunkar och Oh No dönar in i öronen. Yup. Livet leker. Mamma sitter framför ratten och mormor bredvid. Kör en shoppingdag till. Tror jag passar på medans syrran e borta. Mwohah, hon får allt bådas. Gårdagen var lååång. Vi mötte på Linda Bengtzing eller vad hon nu kallas. Mamma blev såklart glad. Jag sitter i min egna bubbla i bilen. Musiken omger mig, what else can i say. Thank you for the music. Klickat in ett par gånger på nellie berntssons blogg på två timmar. Nobelbalen i torsdags var både sjukt bra och sjukt tråkigt. IT för att inga killar bjöd upp en ;) Knäppte ett kort på uppblåsbara mig, så jag showar off den nu.

Ha en bra början på dagen, maah lovers

xoxo tessan

Anonym
09 December, 2012 - 11:54

Fin blogg! :)

Ställ gärna en eller fler frågor i min frågestund! :)

http://jennymattssons.blogg.se/2012/december/f-r-a-g-e-s-t-u-n-d.html


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: