S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Did you know...?

Tänkte att bjussa på 10 saker ni kanske inte visste om mig.. Var ett tag sedan ;)
 

1: Jag har funderat på att bygga en tidsmaskin, så jag kan rätta till problem.
 
2: Jag har drömmar jag vet ALDRIG kommer funka, men kan inte tänka mig en värld utan det.
 
3: Jag avslutar alltid videor på youtube med Ellen Degeneres Shows videos. :)
 
4: Har en dröm om att en gång bli riktigt känd.
 
5: Älskar matte. Men bara om matten den själv sammarbetar med mig.
 
6: Slår vad om att min vän Johanna kommer kommentera denna bilden. (Nothing to do with this thing)
 
7: Jag älskar att vara med på bild, men avskyr när folk tar kort på mig all the time.
 
8: Jag har en av världens underbaraste vän, som heter Nora och hon bor i Gråbo. <3 Älskar cheyen och vi har känt varandra hela livet. /liten bild
 
9: Jag och min syrra drömmer om en egen häst var. Men säger helst iget eftersom att det verkar för stort för att det ska bli real.
 
10: När jag är sjuk, ibland, alltså riktigt sjuk, och jag missar ridningen gråter jag lite för jag tycker synd om mig själv. *fnys*
 

Det var allt jag kan komma på. Det kanske kommer mer ;)
Nu sticker Vickan för att gå till bio. Hmm, lyllo dej dåh. -.-

Din as heta syrra
27 November, 2012 - 16:50

Haha, den var jätte bra :3


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: