S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Jag förstår inte MITT PROBLEM

Att ha en blogg krävs mycket tid. Att skriva saker till er. Ni som då, läser bloggen såklart. Jag e sjuk som glömmer bort er. Ibland är saker ivägen, ibland skuttar hjärnan iväg.. Arghh..
 
Igår sov min fina kompis Emelie över. Snark snark.. Vi var uppe och kollade på love and other drugs, samt Hungerspelen efteråt... Sedan var det inte mer än att krypa ner i sängen och sova i väntan på söndagen.
 
Idag gick det SUPEEEER på gymnastiken. Riktigt suveränt, serri. Vi övade in alla varv och friståendet en gång till uppvisningen om två veckor... Tagga, tagga, tagga. Fick in kläm några skruvvolter o tre handvolter som 'test'. Lära sig saker är aldrig för mycket, och bra gick det!
Tyvärr finns det ingen riktig bra bild på mdet, och vill inte servera en suddig bild till er.
 
Men imorgon är det måndag! 
Nu ÄLSKAR jag måndagar, men längtar då mest till ridningen efteråt. Stallägaren skickade ett mail till oss idag om att flytta upp mig TVÅ grupper inom ridningen. Tjoho! Nu kan jag galoppera tillsammans med alla andra, ist för att springa med hästen själv och ge upp med blickarna i nacken för jag inte fick in rätt galopp. Där känns det bättre. 
 
Jag försöker att inte babbla på för mycket nu. Hörs imorgon!
 
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: