S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Nellie Berntsson

Det finns en sak jag inte förstår.
 
Hur stark får man vara?
 
Varje dag, tre gånger om dagen i 3 år har jag alltid klickat in på Nellieberntsson.se.
Följt hennes livlånga historia, tårar, vänner, svek, skratt. 
Jag har precis skrivit världens längsta brev till henne. 
 
Jag har försökt få henne märka mig, eftersom jag vill helt ut lära känna Nellson för den hon är, som jag har lärt känna genom hennes blogg men jag vill veta mer om. Skratta med osv. Se hennes framgångar osv. Vi är lika gamla, har samma intressen trots alla olikheter. 
 
Nu skäms jag såklart eftersom att mitt brev utmäter hela bloggen juh, så jävla långt så ni fattar inte. Om hur det igentligen är, hur jag tänker osv. 
 
Anledningen till att jag skrev det brevet ( det 21 brevet tror jag..) var för hon skrev i slutet på ett inlägg;
 
''Vem är DU? Hur länge har du läst min blogg? VART bor du?''
 

Jag kunde inte motstå det 21 brevet. Pricken över i;et liksom. Liksom, nu, nu kanske KANSKE hon ser mig efter 21 försök, kanske mer (hotmail: 13, facebook:4, instagram: 2, bloggen: 11..) Okej, mer än 21, men det spelar ingen roll?!
 
'
 
 
 

VickanR
12 November, 2012 - 21:26 / BLOGG: http://vickanrinkous.se

Vill du vinna en fräck design från annaform.se? Då ska du ta chansen & anmäla dig på min blogg! Hoppas du vill vara med & lycka till :D Kram


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: