S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

SKITBRA, en grå, regnig måndag..

 Vaknade för en halvtimme sen ungefär. Mår piss. Nyser, snörvlar och hostar hela tiden. Bra start på dagen..
Vid nästan varje mening  här avbryter jag för att nysa. Pissdag. Men sedan är det ridningen, det kan jag så gärna tröstas av., It needs. 
Fortfarande grymt glad över beskedet igår om ridgrupps förflyttningen. Längtar så jag kvävs ju. Läste på ridskolans hemsida om gruppen jag ska byta till. 
 
Här galopperar alla tillsammans och lär sig rida utan tät. Vi har hoppning var fjärde gång, går igenom två- och trepunktsits samt lär oss de olika hindertyperna. Barnen får lära sig att ställa hästen, ta ledande tygeltag och vända igenom volten. Halvhalter introduceras. För att gå i grupp III och svårare grupper måste eleven rida de ridskolehästar ridläraren finner lämpliga. 45 minuter.
 
Galoppera tillsammans är så jädra kul. Lära sig rida utan tät med. Jag står inte ut längre. Need it NOW. Men det är två hela månader kvar till dess. 
 
 
 
 
Ses senare, innan ridningen i suppose.
 

Annie ♡
26 November, 2012 - 07:34 / BLOGG: http://ponnytjejenannie.blogg.se

Hej!
Jättefin blogg! Om du har tid får du gärna kika in på min blogg,
och gärna skriva någon kommentar ;)
Kram! /Annie

My Törnqvist
27 November, 2012 - 07:34 / BLOGG: http://mytrnqvist.blogg.se/

Hej sötis! Fin blogg du har :) Läs gärna min om du vill! Kram <3 /My Törnqvist


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: