S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Åhh.. Höstlov..

.. vart har du hållit hus?
 
 
Nu är vi äntligen lediga. Guud! Rusch, så jävla mycket stress. 
Jag försöker hålla koll på ALLT just nu. 
 
Ikväll kommer det gäster.. Hmm...
JIPPIE! ..Nae, inte direkt.
 Men iallafall blir det nog en bra fredag... Bara om gästerna, två vuxna och tre barn som är ungefär 8 år något, vet inte riktigt, lämnar kvar godiset och inte mölar i sig allt ;)
 
Imorgon ska jag åka till simhallen med min vän Johanna, som jag har känt i 6 år nu;
Vackert, må jag säga..
 
Kommer bli SUPER kul. Får vi se om det blir några magplask- volter från trampolinen ( Då snackar jag om mig, jag kommer defenitivt få det, inte Johanna..)
 
 
Saknar Dino fortfarande..
På Onsdag och Torsdag blir det som tur var ridläger, då träffar jag min prins även om jag inte kommer få rida på honom möjligen.
 
 

Isabella Jonason
26 Oktober, 2012 - 17:22 / BLOGG: http://lillasotabella.blogg.se

himla fin blogg!
kolla gärna in på min :)

E V E L I N A'
26 Oktober, 2012 - 17:22 / BLOGG: http://poniiriders.blogg.se

jätte fin blogg. titta gärna in på våran :)


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: