S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Am i ready?

Hoppas jag verkligen..
 
Godmorgon allihopa, då vare onsdag idag då!
 
Prov idag då ja.. Tränat så mycket jag tror behövs.. Nu kanske jag iallafall ser upp tilll ett istället. Hoppas...
Slutar halv två idag... Ni vet, prov hela dagen tröttar ut..
 
Snabbt inlägg då ja, börjar och 26 minuter, ska hinna borsta tänderna och gå till skolan också. 
Hoppning idag på ridskolan ikväll, really nervous. Vet inte alls hur Yamaha ska prestera.
 
Blir ensam på ridningen idag. Mamma malmö, pappa jöbbar över.
Syrran ska till en kurs.
 
Farfar kör mig och hämtar mig, men stannar inte. Hoppas inte att det händer något speciellt som jag ville ha kort på, hehe. Men spelar faktiskt ingen roll. Måste kunna själv också. Får be någon annan hålla koll på tjurkillen medans jag spänner sadelngjorden, det är hans specialitet att nafsa när han ser någon nära hans sadel. 
 
Ni får ha det BÄST. 
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: