S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Gimme gimme some lovin'

Måndag.
Idag är det den dagen man önskar var FREDAG.
 
Känns som en sjukt lång dag idag.. 
Avslutade dagen på språket med mina underbara vänner Amina och Emina. Det är inte syskon, trots likheten med deras namn. De är på sätt lika, men olika på sina speciella sätt.
 
Frére Jacques, frére Jacques
dormez-vou´s, dormez-vous
Sonnez les matines, sonnez les matine
Ding ding dong, ding ding dong..
 
Vi gick runt och sjöng Broder Jakob på franska all day long efter språket. 
Man lär sig MYCKET på en timme.
 
Idag ska jag åka tidigare till stallet, ska pröva på en annan ridgrupp. Samma 2:a, men en annan tid + annan dag. Kan bli mycket bättre, så slipper mamma och pappa sluta en timme tidigare varje onsdag för min ridning. 
Funderar lite på hur det ska funka. Kommer få ha en ''nöd'' häst. De är nog under 5 stycken i deras grupp, man vet inte vilken häst som blir kvar som jag kan rida. Men jag kommer gå på onsdag, vanliga ridlektionen, också. Grymt nervös, alltså. Yatzy är ju en liten storhäst, han e ju en stor kille. 
 
Okej, är rätt säker på att jag klarar det. Kanske blir att de frågar vilken häst jag rider på onsdagar och så måste jag rida Yatzy idag med..
 
Efter min lektion åker vi hem, och efter det åker vi till stallet, IGEN.
Då är det dags för syrrans ridning, ska vara med och hjälpa i stallet då, det vet stallägarn' om. 
 
Ser om jag hinner ge mer info efter vi kommer hem, runt 9 på kvällen då alltså. Blir nog inte något problem, men i'll make it work. Annars får ni titta förbi imorgon bitti ;)
I'm off to dress for the stable..
SEE YA


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: