S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Helger

Det är de som orsakar dålig bloggning..
 
Hade tänkt berätta i fredags att vi stack till mammas kille, men utan dator och batteri på mobilen gav det ingen framgång.
Typiskt. Asså det är sådana stunder jag skäms och undrar om jag vore ha blogg? Sviker ju er som läser, det är ju NI jag gör det för.
 
Idag äre' söndag, gymnastik pågång. Taggad, jao.
Nästa vecka är det stallkurs som gäller, lära mig mer om hur man ska vara med hästarna typ..
 
Längtar..
Är sjukt trött på mig själv alltså.. Jag skiter ju fullständigt i allt, bara datorn som gäller. Mobilen kan jag blogga från, fixa grejerna hemma som behövs fixas..
 
Ha det GÖÖTTT
 

tavlingsryttarinnor
15 Oktober, 2012 - 13:32 / BLOGG: http://tavlingsryttarinnor.blogg.se

vilken fin blogg du har! =) Om du gillar hästar så får du mer än gärna kika in på vår blogg! Kram


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: