S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Orkar inte med

Alltså skolan.
Det är bara det att de jävla läxorna var så jobbigt..
I helgen hade jag tänkt skriva men, 
Hade lilla Hillevi där, 2 åriga men sprattliga tjejen..
 
Jag fick inte lov att lämna henne ur sikte..
 
Igår fick jag gå tidigare från skolan pga. allergi..
Men mådde till sist bättre, övat mycket handstående och klockan 6 till 9 var jag i stallet med min syster.
 
La' täckena på både mina älsklingar, Smartie och Fanny..
 
Syrran hoppade några varv i 90 cm med sin vän Linnea och några andra. Gick som smoooort för de.
 
Halv nio står jag och syrran utelåsta, medans mamma trodde vi hade nycklar och hon är mitt inne i Göteborg.
Som bra nog skrattar hon när hon återländer.. Hehe..
 
Hoppas jag inte har blowat min sista chans som bloggare..
 
Försöker få denna bloggen gå fram.
Jag kommer utan tvekan lägga ut bilder på Smartie och Fanny, min syrra kommer också filma i stallet..
Men här kommer finaste men segaste Yamaha.. :)
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: