S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Sådär jao..

Sådär... Lite snyggare, lite bättre..
 
Eller kanske sämre... Vet inte riktigt. Är trött på min dåliga smak på headers.
 
Kommer nyss från matbordet där vi snackar i lugn och ro..
 
..Ska snart dra iväg och handla liite mjölk, yes yes..
 
I'll be back..In black With Milk
 
Ska snacka om förståelse, kan hända att det blir fullt upp ikväll också och då.. Då snackar jag deep shit imorgon.
Är så sjukt trött... 
Socker gör en trött..
 
Men vafan, om man lever längre av skratt är jag fan odödlig...
 
Puss på er, vi syns snart ;)
 
Bjussar på le fotografia av mig idag jao.. ;)
 
Skit i vad andra säger, DU är BÄST.
 
Saknar pållarna i stallet.. Som tur var träffar jag de igen imorrn'
Längtar...
Uppdateringen KOOOMMERRRRRRR!
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: