S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Stallkurs och besvikenhet

Har inte haft riktig bloggnings instinkt idag..
Imorgon är det då stallet. Tyvärr blir det inget ''Syster'' grej. Det är stallkurs hela dagen, (som jag ska på dvs)
som gör att alla kalas är inställda. Syrran ska inte hänga med pågrund av det, hon har ju inget där och göra. Jag är där för att lära mig saker. Hon har inget mer att lära sig typ ju..
 
Glad att det finns andra dagar. Besviken för att längtan är värd en nöd signal. Glad att det finns en stallkurs.
Ledsen för det inte finns en syster ensam med mig i närheten i en hästs box...
 
..Ser om jag hinner uppdatera imorgon innan kursen. Om inte, uppdaterar jag efteråt.
Skit nervös helt plötsligt för onsdag. Allt e i kras nu ju.Men aja, skit i..
 
..Jag får tid att lära känna Yatzy genom lektionerna :)
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: