S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Taggad

En ny dag står utanför dörren.
 
Ridningen igår var grym, som jag sa.
Det känns sjukt konstigt nu alltså,
 
det var 6 stycken i min ridgrupp innan, 5 tjejer och en kille. 
Nu har plötsligt tre tjejer försvunnit till en högre grupp, sitter jag där med ridgruppens 
mest självsäkra personer. 
 
Tänk om någon av de byter grupp? Då blir det jag ensam kvar med en av de..
 
Känns lite ovanligt. 
Rebecca, gruppens bästa ryttare, väntade jag mig nästan att hon skulle byta.
 
Men Abigail och Alicia..?
Jag vill absolut inte överdriva, men alltså jag tyckte jag och Abigail var jämna på en linje,
vi red lika bra. 
 
Nu är jag ensam med tweedledum och tweedledee..
 
Tim, är inget direkt problem. 
Han är snäll och hjälpsam.
 
Det är hans syster jag funderar över. 
Den där självsäkra tjejen som tror världen omringar henne i ett snapp med fingrarna.
 
 
Aja, what ever.
Jag tänker bevisa att jag e grym, och vem vet,
kanske jag slipper De.
 
Men nu är jag taggad för skolan. Gymnastik ikväll klockan 5 och lite sådant jao..
 
Ni får ha en ärligt härlig torsdag! Ses senare ;)
 
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: