S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Tuesday

Godmorgon mah lovers! :)
 
Vaknade runt halv nio imorse av att några idioter till grannar börjar borra. Lät som om de ska borra igenom väggen till mitt rum, öppna en del, kika in och säga; Heeeeeej.
 
Satt upp och bara lyssnade på borret och väntade tills det skulle få ett slut. Tur var slutade det, och jag fick sova vidare i 10 minuter innan det började igen och jag gav upp.
 
Så då är man ensam hemma.. Riktigt skönt ibland faktiskt. 
Slipper fokusera på alla sysslor förnst' de andra kommer. Vilket är runt 4, så alone just nu.
 
Igår var jag i Bushuset med min kompis Johanna.
 
Ja, det var vi, men av en andledning...

Men vi var bara där eftersom vi skulle öva på volter. 
Studsmattorna där är sjukt bra. Det tog mig en stund innan jag vågade göra volter, men Johanna roterade på, från studsmatta till studsmatta. Om vi var ensamma en liten stund gjorde hon volt handvolt över tre studsmattor, volt volt volt volt hela tiden.

Men jag gjorde iaf också, annars var det ingen mening med att åka dit ju.
 
Ha en bra tisdag. Ska kolla på www.swefilmer.com nu och se vad jag hittar för film ;)
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: