S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Oct. 19, 2012

Idag har det varit dålig bloggning, vet.
Har haft en skir trök dag i skolan, (igen).
Följde med grymma Johanna hem efter dagen,
och vi körde både gymnastik och mölade godis ;)

Det är verkligen inte ofta jag känner såhär, och Johanna har spått mig.
Det är ganska svårt att inse det,
men på länge tycker jag om någon.

Inte mycket ''kärlek'' i det hela, men uppmärksamhet.
Känt lite av det. Killen går i vår gymnastik..

Detta gjorde det värre,
vi var på vår gymnastik och vi skulle alla öva fristående. (Dans)
Alla tjejer par dansade med en kille,
och jag har då August. SOM MIN TRÄNARE VALDE.

Så då i slutet av dansen so far, ska man avsluta med en piruett (elegant/ graciös snurr) och landa mot varandra.
Då körde ALLA i gymnastiken samtidigt framför sin partner, saken var den att August och Jag landade precis samtidigt mot varandra.

Vi var ungefär 5 centimeter från varandras face. Åh, skämdes.
Men det var kul.. På något sätt.

Men varför har jag så svårt att bli riktigt kär?



Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: