S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Alicia & Misty.. I'm such a nerd.

Ni som inte redan visste det, 
jag är alltså en nörd. 
Jajamensan, en nörd.
 
Men i ett spel. I internet. I hästar. 
Jag spelar nämligen ett spel som kallas @StarStable.com
Mm, ni som vet var det är kan gärna hoppa över denna delen, 
men för er som inte Vet är det ett beroende framkallande häst spel,
Animation.
 
Beroende Framkallande, ja.
Så passa er, för ni lär inte vilja sluta när ni väl att besatt era tankebon där.
 
Kort och enkelt, man spelar häst spel. Där man får välja namn, kläder, namn på hästen, hästens färg. Sedan 'POFF' Du har dig själv ett konto som du kommer att spela varje dag, för du får nya uppdrag varje dag. Särskilt om du är StarRider och är på level 10 som mig.
Du kommer att säga hejdå till ditt normala jag.
 
Jag svär.
 
HIT KAN NI HOPPA NI SOM VET
 
Vad som jag nu skulle säga..
Ja, vad var det?
Jag minns inte. Jaja, jag får väl ångra detta när jag slutligen kommer på vad jag skulle säga.
 
Liten snabbisbild för länge sedan på mig i Spelet, Alicia Skydawn.
 
Och såklart ska jag aldrig glömma hästarna, så här kommer animation ponnyn:
 
 Fult att jag är så konstig. Jag är 12 år, men fortfarande en nörd som förr... :P
 
Nu blir det inte emr upplägg förrän sent ikväll eller imorgon. 
 
 

Melissa
07 September, 2012 - 14:38 / BLOGG: http://createdbymelissa.blogg.se

Hej , har just nu en ny tävling på bloggen där du kan vinna länk + överraskning ,kolla in på:
http://createdbymelissa.blogg.se läs inlägget tävling ( scrolla ner lite ) kommentera & delta! Vinnaren dras på söndag! Lycka till ! ( hoppas du stannar kvar hos oss , välkommen till min blogg där jag bloggar om min vardag , mode , och massa hästar ! )


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: