S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Let the deepshit, begin..

Hej,
sorry att jag inte har skrivit något det senaste. Det har varit fullt upp med läxor, skolan och vänner. Både rusch och snack. Det är inte det att jag inte njuter av att vara klar tillslut, utan fy fan va skönt det känns när man äntligen är färdig och har gött om tid på sig för annat. Dessutom börjar det bli trögt med Starstable och nellieberntsson.se de senaste dagarna. Mest FB, BDB, Insta osv.. ;)

Bjussar som vanligt på en bild. Ni är grymma, hoppas ni inte gav upp hoppet på bloggen trots jag var en idiot.


Detta på bilden är ett bra exempel på att jag så gärna vill att ni kommenterar om ni tycker jag är frånvarande. Det ger mig massor av bra peppning och då vet jag att jag har er som en grym andledning att andlända till tangentbordet igen.




Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: