S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Let's go

45 minuter tills vi ska åka, jaopp..

Jag får allt verka som om jag ska åka till någon jag aldrig träffat, eller som om att vi skulle åka för att köpa en häst. Fan, det skulle gärna få vara sant. Men när vi kommer dit ska jag stirra i stallet tills mamma eller hennes pojkvän kommer och frågar om vi vill skaffa häst. Då fan, då blir det action >:3

Nej, låt oss ej överdriva...
Drömmar får inte vara överdrivna, någonsin. Då blir det aldrig lätt att få de i verkligheten. En sak i sänder, typ.

Då ska vi snart av och hämta min syrra i stallet. Sedan raka vägen till gården.
Idag är min klädstil inte alls på bra humör, om de skulle ha känslor. Brukar ha ''Fashionista'' känslan..

Ska be om att få åka nu, innan jag blir alldeles trött i benen av att sitta stilla.

Var förresten inne på HästNet igår.
Sökte runt på D-Ponny och C-Ponny, Allround och fann massor av underbara hästar.

Jag kommer snart grina för att jag vill ha en häst, lika mycket som jag grinade av lycka när jag fick reda på att Josh Hutcherson var singel, haha..

Once you dream to many dreams you'll suddenly have to stop and realise that just two of those hundred dreams may come true - Citat - Bonnie, Vampire Diares


my törnqvist
08 September, 2012 - 13:37 / BLOGG: http://mytrnqvist.blogg.se/

Hej tjejen! Grymt fin blogg du har :)
Kolla gärna in min blogg, kram <3


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: