S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

När en dörr stängs...

..öppnas en annan.
Tror ja'..
 
Det blev dåligt försök med uppdateringarna förra veckan, allt kraschade och gick inte att återuppstarta.
Så det lämnas såhär, men det gör väl inget prob'?
 

Faktiskt är jag ändå jävligt nöjd över detta resultatet ;)
 
Premium,
PRO.
 
Checkat in vilka snygga teman man kan ha, och riktigt snygga chanser att få mera folk ;)
PRO Ska skaffas! Där med bums!
 
Då SKA Bloggen ändras och jag SKA bli mycket bättre med bloggen och mig själv.
Deepshiit...
Kommer, sorry. Är fullt upptagen med svenska, franska, geometri grad något, svenska igen, Engelska..
Blah, blah, blah..
 
Fick faktiskt ett otroligt mysko, men roligt brev häromdagen. Från flickan vid namn Lisa, 11 år..
 
Har du NÅGONSIN  Tänkt att berätta om dig själv mer? Alltså vem du är ihop med, umgås med, bråkar med eller älskar?
Eller dina hemligheter??
 


Måste säga, det är SJUKT kul när ni ställer frågor, blir otroligt gla' asså.
Men denna frågan måste jag säga är lite.. mysko..
 
Jag skulle mer än GÄRNA berätta mer om mig själv, men alltså det blir lite komplicerat eftersom jag hade tänkt berätta om denna bloggen för mina vänner, som kan sprida. Vilket inte gör så mycket till ''Privat'' om någon helst plötsligt slår upp bloggen och finner sitt namn där, det.. Jag är väldigt blyg av mig, men vill mer än gärna berätta mer om mig själv. Frågestund? Näe, inte än. Vill inte be om frågor för att sedan bli dissad kvar med en tom inkorg, naj, inte tills jag skaffar PRO.
 
Där fick du ditt svar, Lisa.
Ska försöka, och tro mig,
Jag försöker redan.. :)
 



Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: