S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Circus came to town

Klockan 19 ska jag, storasyrran och mamma åka till en Cirkus. Herregud, vill egentligen inte. Senast jag var på Cirkus typ var den en clown som ''låtsades'' mosa sitt huvud.. mysigt.se? Mm, visst. Jag satt och grät, visade sig såklart att det var en mask. Ser jag en clown lik honom tänker jag seriöst vända bort huvudet ;) Tagga gymnastik imorgon också, får se om träningsverken ifrån ridningen löser sig tills dess. Let's hope, shall we? 
 
Sitter fortfarande och klurar på vad och vilka bilder jag ska ha på min nya header. Är inte klar med den, och behöver den liksom. Hur tråkigt är det inte om man kommer till en blogg, utan header? Man tror väl bara att jag inte alls vet vad blogg innebär. Har man chansen till header, - då ska jag fan ha en (flåt mami)
 
Aja, ni får ha en fortsatt bra dag, ofc :)
Bjuder på lite 'haha' bilder.. Känns som om jag har en sådan 'need' dag. 
 
 

Elvira
11 April, 2013 - 16:40 / BLOGG: http://photochildelvira.blogg.se

BRA INLÄGG!

Svar: Tack!
Tessan


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: