S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Faster than slow

Sitter hemma i soffan nu och Gymnastikkläderna är ON. 
Gick runt vid mammas pojkväns oanvända hagar (andvänts förut)
och tänkte om hur det skulle vara att ha en egen häst.
 
Vakna på morgonen och det står en häst i stallet och väntar på en..
När man ska hämta in de från hagen och de springer runt lyckliga i hagen.
 
Wow..
Let me dream ;)
 
sommar..
Åh, juste, sommaren. J*klar vad jag längtar dit,
 
Och nu på Fredag är det början på lov..
Klockan 5 på eftermiddagen kommer jag, syrran och mamma hoppa på ett tåg till Sollefteå och 
hälsa på släkten <3
 
Men för att komma till Fredagen måste jag kämpa mig igenom två nationella prov,
och ett matteprov.
 
MEEEN
Imorgon är det ju ridning och ny häst på G!
Saken är den att jag inte vet vem,
och det e lite freaky, eftersom jag antagligen kommer få någon som Lisen,
Nancy, Dino, Asterix eller någon annan.. 
Jag kommer ju inte få som Fanny direkt..
 
Aja, nu blir detta inlägget FÖR långt.
Slänger upp ett schema sen för er som VILLE veta.
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: