S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Jag SKRATTAR åt mig själv

Åh, jag bara garvade åt mig själv igår, samt som jag stod och undrade om de skojade eller inte..

''Jag menar, det är inte läskigt över vilken häst jag kommer få, jag är bara nervös. Jag tänker mer på om jag får Lisen, eller någon annan pigg häst som Asterix, Lisen eller någon annan. Jag kommer ju inte direkt få Fanny..''
 
''..Jag kommer ju inte direkt få Fanny..''
 
Jag kommer ju inte direkt få Fanny
 
You got it.
Hade så j*kla ont i magen igår, (for no reason) för att jag var lite skraj över vilken häst jag skulle få.
Haha, fnyste åt mig själv som först trodde jag skulle få Fanny.
 
Men nenene, Fanny Vare.
Inte för det gör någon stor roll, 
hon är jättefin, snäll och skitduktig pålle som gör sitt bästa och det är skitbra enligt mig ;)
 
Jag trodde ärligt talat inte det,
men hon var faktiskt framåt om man visade vem som bestämde, hon gjorde som man sa men det var inte fusk liksom :) Snäll som attans i boxen och kikar om man har godis..
 
Skit kul att jag fick henne, men nästa gång, då får vi la se ;)
Träningsvärk i benen kan man räkna med, eftersom vi körde 6 & ett halvt varv i ridhuset med bara galopp, 
och Fanny ville ju sakta av till en blandning mellan trav o galopp, så nää hörru..
Skänkel fick tryckas till vid varje språng. 
 
Klockan är nu 07:49 och 08:15 börjar nationella proven.
WISH GOOD LUCK
Och ni som också har det..
Lycka till ;)
 
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: