S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Känslan när..

..man får så otroooligt fina kommentarer från flera olika personer <3
Underbart att logga in och se hur det flöder in med comments. 
 
Jag vet att jag har bloggat så j*vla dåligt och det kan jag inte skylla på någon annan själv än mig. 
Honestly, jag tänkte just nu ''Vad gör jag?'' när jag kommer in och ser alla händelser på bloggen.
 
Tack Alva :)
www.nattstad.se/alvany
 
En av de 6 största hästbloggarna i Sthlm ;)
 
Iaf, idag har det varit då hiimla kul.
Första gången jag åkde skridskor, - På en frusen sjö.
Samt. Pimpefiske, men, jag gav upp efter ungefär 10 minuter.
Damn U fish,,
 
Sommarkänslor.. ): Kom dååå..
Nu, bara för det, tänker jag överdriva med sommar pics. Sedan är det bara för er att erkänna att det fick ni sakna det i punkten längst in i märgen på er ;)
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: