S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Never felt this way before

Varför älskar jag att skriva rubriker som inte har mycket att göra med ämnet? 
 
14:47..
Tryckt ner en macka med ett glas O'boy.
Men vad ska man göra nu?
Är så nervös och förhoppningsfull för vad som kommer på ridningen.
Alltså.. Hästen då.
 
Varför har jag en stark magkänsla att jag kommer få Lisen?
Gamla ridläraren sa att jag vore prova på henne,
men, näe.. Help ;)
 
Bit ihop nu, Tessan och njut av dagen!
 
Puss <3

Emmy Pettersson Parnevik
04 Februari, 2013 - 14:50 / BLOGG: http://emmypparnevik.blogg.se


Hej fina du! Otroligt fin blogg och Jag har en tävling på min blogg nu om en Victoria Secret produkt!. Det skulle vara SJUKT snällt om du spred min blogg till alla dina kontakter så kan jag sprida din om du kommenterar på min blogg och vara med på tävlingen då såklart!! Din blogg är grym Skulle betyda guld, det syns att du har ett hjärta av guld också! Jag kommer åka utomlands och då kommer jag köpa tävlingspriser från Victoria Secret så om du eller dina vänner vill vinna det så SNÄLLA be dina vänner sprida min blogg!
Puss och Kram
www.emmypparnevik.blogg.se
Tävlings länken
http://emmypparnevik.blogg.se/2013/february/bild-nar-jag-kommer-hem.html
KOmmentaren kan komma fera gånger men det är för att min dator är lite knepig!!


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: