S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

2013

Nu är det ÄNTLIGEN ett nytt år!
Det har gått snabbt, nästan för snabbt. 
2012 gick förbi med en vindpust.
Jag e en dag närmare min 13- födelsedag.
 
Tycker ändå att det känns för jävligt. 
2012 var späänings året.
Men 2013 gömmer mer förväntningar, och jag e spänd över att få se det med egna ögon.
 
..BACK TO ANOTHER START...
 
..Så sitter jag sjuk. Hostar så in i helv*te och är seriöst skraj. 
Nu i helgen kommer jag nämligen att åka på gymnastik läger i två dagar.
Det är redan Onsdag och vi åker på lördag..
 
Ni fattar inte pressen som trycker på mig nu.
Jag kan inte åka dit för att må dåligt, eftersom det tar 6 timmar att åka dit. Det e så slöserii. Men samtidigt kan jag inte vara hemma och kanske må bra med vissa förhinder.
 
Jag mår PISS av det just nu. 
Jag får stå på knäna och be till det man kallar gud..
Come on now, give me a chance, would you?
 

 
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: