S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Blööh

Satt hemma imorse och kände hur det kändes konstigt i magen.. Ont hade jag, och illamående känsla.
Gick till skolan, smärtan blev värre, så blev illamåendet också. Kände för att sätta mig med huvudet stupat i en toalett och se vad som skulle hända. I en vecka, med start ifrån förra veckans torsdag, hade några barn i skolan fått så kallat ''Kräksjukan''. Den har varit i skolan alla dagar sedan dess. Vi är runt 230 elever på skolan, och två barn eller tre var hemma varje dag pågrund av det. Idag hade ett barn kräkts i toaletten utanför mitt klassrum, uscha. 
 
Min lärare, Johan, är väldigt nogrann med detta, och han sa; ''Du brukar inte se så dyster ut.'' och en kompis jag har känt i nästan åtta år, han sa; ''Shiet, du e kritvit i ansiktet, Tessan.''
 
Så nu är jag hemma. Inte spytt, men illamående så in i norden. Vill inte riskera något för mina klasskompisar. 
Eller några kanske...
 
Ser om jag bloggar som vanligt eller it :/ Mamma fyller ju också år idag också..
 
Shiet!
 

Sara
30 Januari, 2013 - 10:52

Krya på dig ♥


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: