S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Brist på rubrik..

Godmorgon!
Klockan är nu 08:01 och jag börjar skolan snart.. 
Känner mig lite illamående men det är som det är, jag vill inte missa ridningen idag. Sista gången och vi kommer hoppa, som lovat av ridläraren :D Men eftersom vi har en ny ridlärare nu får vi hoppas att den gamla spred det :D
 
Första gången att hoppa, känns som om jag kommer fastna för det. Även om jag inte har gjort de förut.. 
Åh, nu längtar jag stort efter ridningen. Ganska stolt över mig själv från sist. Hästen jag red på, Yatzy, han fick lite flipp och skenade iväg med mig när vi skulle upp i trav. Han skenade längst långsidan och jag var liksom såhääär nära att ramla. Vilket jag ärligt talat ville.. Men jag klandrar honom inte. Blir man rädd, så blir man. Han ville ju knappast försöka kasta av mig med mening. Vilket gör det liiite mer spännande nu när det är kallt. Thihi.
 
Finisen <3
 
Nu ska jag göra mig iordning för skolan. Jag uppdateringar förmodligen efter skolan och om jag hinner, efter ridningen också, vilket är runt 9..


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: