S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Why is it so hard?

Jag går in varje dag och ser in i min översikt. Jag blir besviken när jag inte får en kommentar. Ser på statistiken och den har sjunkit till 10. Men det är ju bara mitt fel. Jag vet att jag vore blogga mer. Sorry.. För jag vet hur många det är som faktiskt läser MIN blogg, och jag vore visa respekt om jag vill ha de kvar. Så jag kan inte klandra någon mer än mig själv.
 
Handen på hjärtat, filmen igår var så grym man bara kan tänka sig. 
Andledningen till ingen bloggning var av mitt ointresse igår. Var grymt trött och ville bara åka till bion, se på filmen, ha en bra lördag och sen sova. Jag har INGET oinstresse med bloggningen, det är nog det roligaste jag vet om när jag läser kommentarer, haha, och ser på statistiken ;)
 
Jag ska försöka bli liiite bättre på er,
och vi försöker starta nu.
 
 
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: