S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

I want Sunny days, not sundays

Gud..
Helgen har gått så himla snabbt. Det bara svischar förbi mina ögon. Sitter hemma hos pappa med datorn i knäet klockan halv ett, när man egentligen vore vara ute. Vet bara inte vad jag ska göra ute. Brist på vad jag ska göra. Gaah...
 
Avslutning på gymnastiken idag. Funderar på om jag verkligen ska gå. Brukar ju oftast bli typ lekar och det är inte riktigt min 'grej'. Har inte något bestämt på minnet än, well well.
 
Jag får ta och hitta på något nu. Ni får ha det bra, njut av vädret medans det stannar! 
 
Kram <3
 

Perfections Magic (Prinsen)

Här kommer några bilder jag knäppte idag i stallet på Prinsen.. Varning för att ögonen kommer smälta *-* 
 
VISST ÄR HAN SÖT? :D

Staaalleeeet

Världens grymmaste dag. Startade dagen med att vakna klockan 6 på morgonen, och sedan var det äta och klä på mig och sen satt man i bilen påväg till stallet. På morgonen gjorde jag iordning Nancy, och Vickan gjorde Lisen. Efter en stund så kom Isabella  och så fixade hon Princess, sedan var det bara att fixa alla hästar, mocka, ge de mat osv.. En as härlig dag i stallet kan man säga. Det blev bara vi tre, så det blev rätt mycket jobb för var och en. Skulle mocka 5 hagar ute, och när solen kom visste jag inte om jag skulle vara glad (för det blev varmt) eller arg (för jag fick solsting). 
 
Ni. skulle. vara . där. i. värmen. med. mig. -.-
Men jag gjorde det inte för jag var tvungen eller för det var någon slags 'börda', mer för jag tycker om att göra vad som helst som har med hästar att göra. JA även mocka hästskit. Livet är inte att bada i guld ;)
 
Sedan fick ju vi tre rida tillsammans ensamma, så då blev det liiite kris eftersom hästarna vi ville ha skulle gå 3 lektioner innan, så vi stod läänge och undrade; 'Vad fan ska vi göra?'
 
Men det blev såhär tillslut;
 

Blev jätte kul. Vickan och Isabella hoppade ett hinder och sprang över en bom, men jag nöjde mig med Prinsen att springa över bommen, efetrsom han inte skulle få hoppa idag.. ^_^ 
Bild på Prinsen kommer! :D 
 
 

Något jag vill att ni ska se..

FÖRLÅT för världens absolut uslaste uppdatering. För att komma back on track och få ert intresse i läsandet igen bjuder jag på denna videon jag, Victoria och Linnéa har gjort. Enjoooy <3
 
TheAliceBlueCrew