S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

nellieberntsson.se, myskläder & spel

..Så är min onsdags kväll..
Shit asså, saknar redan stallet. Men nu i helgen ska jag dit på avsittningskalas. Tyvärr fick jag inte ta med tårta eftersom jag inte ramlade av.. Vilket var lite synd.. ;)

Johanna har lämnat mig i ''sticket"
och åkt till fkn USA. Schyssto dåh.. ;)

Sitter i min säng i pappas lilla lägenhet o.. Aa, chillar med glädjen att skolan endar imorrn. EVERYBODY IS HAPPY, SHALALA.

Emma, Amina & Jag i skolans tjej toalett. Vi sminkar oss för att gå upp på skolscenen och sjunga julsånger to everyonee. Fan, älskar o sjunga. Ska nog ta o göra nu. LALLAAL.

IAF, Vi hörs <3
xoxo tessan

Emilia
25 December, 2012 - 21:20 / BLOGG: http://spela.se

du är fin


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: