S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Tro inte att det inte är svårt...

Är sjukt glad att jag har hållit den här bloggen i rullning i snart ett halv år nu. Även om det är som ett stort BARA så är jag ändå glad. Men det är svårt. Svårt att skriva bra inlägg, att ha er kvar, veta vad ni tycker om att LÄSA, att jag får liksom anta. Får mest kommentarer av människor som vill att jag SKA kika in på deras blogg, men för vad? Att få höjd historik en dag eller två?
 
Jag besöker bloggar där det är någon som har skrivit något seriöst djupt. Kanske, jag läser din blogg ibland, och tycker verkligen om den. Eller, kommer med tips om vad DE vill höra av MIG. Jag klickar på namnet med en gång. 
 
LinnJ.
Det är en blogg jag har läst några gånger nu. 
 
Hon kikar in på min blogg ibland och bara säger att den är bra. En smiley eller två. Inget mer. Det gör MIG glad att veta att det faktiskt finns folk som TYCKER om min blogg. 
 
INGEN i hela bloggvärlden ska tro att det är lätt att blogga, och att FÖRSÖKA bli något inom bloggvärlden. På listan. 
 
Det 'är helt vrickat de som har kunnat stå ut ett år eller mera för att klara det. Jag KOMMER försöka mera, jag TÄNKER blogga på. - Jag tänker LÅTA bloggen RULLA. 
 
Det är inte enkelt, 
men ingenting är omöjligt.
 
 


Anonym
26 December, 2012 - 14:29

1. Det ÄR lätt att blogga, det är bara att ha lust.
2. Om man inte tycker det är kul, DÅ är det svårt.

Jag vet inte om du tycker det är roligt. Om du gör det, vad är det då som är jobbigt?
Om du inte tycker det är roligt, se punkt nr 2.

Få inte damp på mig, säger bara vad jag tycker.
Jag gillar att läsa din blogg.. du säger massa bra saker. :)

Svar: Jag ''enjoyar'' verkligen bloggningen. Känns så osäkert att inte sprida det jag skriver om på något sätt. Är så glad att jag skapade den här bloggen. Din kommentar gav betydelse, men ändå så fångar du säkert inte upp det jag försöker förklara. - Tack för du annars tycker jag säger bra saker. :)
TessanS

Anonym
26 December, 2012 - 14:29

2. Om man inte tycker det är kul, lägg ner då*

Skrev fel x)

Svar: Jag sa aldrig att jag inte tyckte att det är kul, Jag finner både vett i din kommentar men ändå svårt att förstå vad det var du såg ut så att jag tyckte det var tråkigt i dina ögon. Men tack ändå. Annat svar på andra kommentaren -
TessanS

Anna S
26 December, 2012 - 14:29 / BLOGG: http://jjaw.blogg.se

Ställ gärna en fråga i frågestunden! Flest frågor får en fet länkning :D
http://jjaw.blogg.se/2012/december/fragestnd-yoou-know.html#comment
Kram


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: