S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Ett inlägg innan skolan

Klockan är nu.. 08:12 när jag skriver detta. Jag vet att än så länge verkar headern puckad, men ärligt talat pallar jag inte med att fixa headern nu som är skickat där, lite längre ner. Som ni märker gör jag massor stora ändringar ofta, och det beror på att jag kan inte riktigt fästa mig vid en enda sak ibland. Jag kanske tycker om det jättemycket, men sedan försvinner intresset. 
 
Jag har varit hemma hela veckan, sjuk. I helgen piggnade jag till och idag ska jag bege mig till skolan.
- Det är ju trots allt hoppning ikväll med Dino ;)
 
Märker att jag har lagt upp grymt många foton på Dino. (?) 
Stör mig på mig själv. 
 
Nu ligger jag så mycket efter i skolarbetet. Undrar hur det ska gå för mig. Gud, jag kommer skämmas. Får jag inte klart alla läxor i tid sjunker betygen som var A till kanske D? 
What ever, jag får ta extra lektioner -.-
 
Nu måste jag seriöst sticka, klockan är 17 över nu.
 Sorry för bildfattig nu på morron' 
Får bli en annan gång, pauls ;)
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: