S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

La journée va et vient

Dagen kommer och går.
 

Idag var jag förbi Ortepedlogen (?) Han sa att mina fötter var ur 'form' och mina smalbens muskler är korta vilket gör att de inte orkar hålla upp fötterna som de ska stå. 
Eller något.
Fick iallfall typ lägga gips om fötterna så att de skulle fatta formen på de och göra hålfotsinlägg åt mig..
 
Goodiie goodieee.
 
Är hemma hos pappa idag med syrran. Har saknat han :)
Brist på inlägg idag igen. Återkommer när jag har hittat hjärnan.
Ska ta och ringa mamma och snacka om Lördag.. -Troligtvis om det går för henne åker jag med syrran (myownfreedom.blogg.se) och hennes vän Linnéa (birdsflyaway.blogg.se) till stallet. Hipp hipp hurra, för att spå framtiden om något som kanske inte ens hääänder.
 
 
         Linnea ^birdsflyaway.blogg.se                                 Vickan ^myownfreedom.blogg.se
 
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: