S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

SUPRISE

Måndags kvällen
 
Som sagt hade jag ridning igår. Skit kul, men det var inte som jag trodde det skulle bli, så SUPRISE ;)
 

Andländer till stallet ungefär 17:00, en kvart innan vi startade. Min storasyster har sin ridlektion ungefär 1 och en halv timme efter mig, så jag raskade in i stallet och tänkte läsa vilken häst hon skulle ha, så jag kollade på listan och såg på fel grupp. Där stog mitt namn, men inte med Dino. Då hade jag Nancy. Jag hade iiinget problem med det, bara det att jag älskar Dino och har bara haft chansen att rida honom två gånger, eftersom jag var sjuk. Men man brukar ha en häst i 4 veckor ( 4 gånger ) o de sa det hade gått 4 gånger, men jag minns bara tre. (?) 
 
Jag var lite förvirrad, men samtidigt var det roligt att rida Nancy igen.
 
Nu ska jag göra läxor, film kommer om ridningen ^^
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: