S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Då vare' minsann tisdag!

Godmorgon..
 
Mår ni alla brao?
Eftersom jag inte har mycket speciellt att skriva om så tycker jag att det räcker med 10 saker ni kanske inte redan visste om mig... För skojs skull ;)
 
 
*Jag sjunger alltid i duschen. Minns inte en enda gång jag inte har gjort det..
 
* Jag hamnar väldigt ofta i bråk men är dum nog och förlåter...
 
* Efter 6 år av hat i skolan är det nog detta året jag börjar tänka på hur mycket jag kommer sakna min stökiga klass...
 
* Jag sover och kan ibland av misstag faktiskt träna i BH.. Embarresing?
 
* Jag vill ha en vän som jag inte har nackdelar med och som ändå gillar mig för den jag é
 
* Jag HATAR folk som mobbar andra för att få ett bra rykte, det gör mig illamående..
 
* Jag äter ingenting i skolan men hemma vräker jag i mig...
 
* Jag kan äta upp alla sötsaker jag tycker om och ser, bara om påsen är open!
 
* Jag  vill skaffa en häst, men jag måste lära mig bättre ridning. För än så länge är jag inte ready..
 
* Jag är en sådan som älskar att festa, men med nära vänner då jao :D
 
We''re soo not grown up yet ;)
 
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: