S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Franska & NO Rymden.. En normal tisdag helt enkelt

Kämpar för att ta mig förbi läx- häxan. Just nu är det tufft. Lära sig om solsystemet utantill (Sent work, prov imorgon) kunna räkna till 70 i franskan...
 
Un, deux, trois, quatre(?), cinq, six, sept, huit, neuf, dix, onze, doze, treize, quatores, qance(?), sieze, dix- sept, dix- huit, dix- neuf....
 
Jah, mycket mer på gång att lära sig. Strugglin' u know.. (amatör) Say whut?
 
Är lite såhär ni vet vadå sa du då?
 
Alltså är fullt stressad över imorgon, vill inte sitta med ansiktet i händerna med ett papper på bordet där det står ett stor E.
 
Så nu fan ska jag lista upp frågor till mig själv OCH LÄSA DEN JÄVLA TEXTEN..
 
 

Anna | JJAW
16 Oktober, 2012 - 18:38 / BLOGG: http://jjaw.blogg.se

Hej, söt blogg :-)
Kolla gärna in i min blogg, som jag delar med 2 kompisar :D
Handlar om allt möjligt och går att läsas utav alla.
Kram

tavlingsryttarinnor
16 Oktober, 2012 - 18:38 / BLOGG: http://tavlingsryttarinnor.blogg.se

Vilken fin blogg du har :) om du gillar hästar så får du gärna kolla in på vår! Kram


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: