S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Ta ett chill pill en gång om dagen

Ja, 
då sitter man här och lyssnar på musik och har inget för sig kvällen ut.
Gäsp, dagen har verkligen varit lång. Avslutade dagen med en normal koll på nellieberntsson.se..
 
..Typ för 5000 gången..
 
Nej, men herregud vad dagen har varit lång. 
Nu kommer ni tycka jag e ett kräk, en idiot..
 
Men jag måste säga att jag seriöst mår illa av att se på Markus i klassen,
klassens Mr. Miffo..
 
..Han gör mig illamående av sitt tjat, hans slöhet, och att han tror alla älskar honom ( Alla menar jag lärare )
Han lägger sig i varje mening och måste kommentera allt, klagar på att man inte får dricka Monster eller Redbull eller äta Mc Donalds varje dag av sina föräldrar..
 
..det gör mig illamående, så äre' bara...
 
 
 
Lyssnar på Videogames av Lana Del rey, alltså jag seriöst smälter för sådana här låtar!
 
http://www.youtube.com/watch?v=cE6wxDqdOV0
 
 
 
 
 
 
Älskar Lana del Rey,
och Nellie Berntsson, 
önskar du fattar hur mycket jag vill att du ska märka mig..
 
 
 
 

Linnéa
02 Oktober, 2012 - 20:29 / BLOGG: http://liinneaakarlssons.blogg.se

Söt blogg, kolla gärna in min med, kram:D


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: