S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

14:33 på en fredag..

..och man har absolut inget att göra. Ruschade hem av tre andledningar.
1: För att vara där om någon rolig person ringer upp
2: Kunna slappa och skita i skolan en stund
3: Ila från en gammal vän som nu ignonerar mig...
Men jag behöver inte henne, right? :P

Om man skulle kunna beskriva dagen med tre ord skulle de nog va'
Jobbigt
Pinsamt
Tålamoood
 
Det fanns bara ett ord där som intresserade er, inte sant?
 
Pinsamt, 
Alltså, ni vet, eller kanske inte,
en lärare pratade med tjejer i klassen om pubertet och då avslöjade nog alla för läraren att jag har börjat andvända BH.
 
''-Oj, oj ojj...!'' Sa läraren och alla as garva. Utom jag då, såklart.
Men det är la' normlat, herregud, de i min klass e så omogna ibland. Jag växer, just som alla andra, knappast bara jag som har BH i 6:an eller?
 
 
Geez, de går mig på nerverna ibland, känner ni lika dant?
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: