S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Baby you light upp my world like, SKRILLEXXXX

Hejsan alla fina bloggläsare!
Det gick inte så bra ppå tävlingen idag.
 
Eller okej, det gjorde det faktiskt. Igentligen, väldigt bra. Vi var fyra i min grupp som ägde, det var nog bara min grupp...
 
Om man då bortser ifrån MIX- Gruppen och 05..
 
Vårat lag hette Hulken...
 
 
.......
 
 
Och vår tävlings team kallades shimpansen.. Vad är detta?
 
Jag trodde det skulle vara en seriös tävling, när alla kollar på de fyra i en grupp göra sitt bästa ifrån sig, 
och det tror jag ALLA i salen trodde också.. Gymnasterna då såklart..
 
Gjorde nog min första, bästa lyckandes volt idag.. JIPPIE..
 
Men vi vann ju inte av det, men vi fick ett så kallat ''pris''
 
En plastgorilla. Typ tre centimeter. 
HA, TACK FÖR DE DU, HAHAHA
När får jag mitt riktiga pris?
 
Nej, men det visade sig att vi hade sugigt när vi trott att allt gick som smort..
Nanana, WHATEVER.. Nanana...
 
Sitter och kollar på William Spetz, Lillabloggen..
Inte hört/sett? 
Sök upp lillabloggen på YT, Now.. I order you, NOW
 
Älskar er, tack för allt!
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: