S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Lördags kvällar som vanligt..

Sitter med ostbåge påse och ett glas fanta exotic framför mig, medans jag har datorn i knäet. Igår, åt jag Lördagsgodis o idag, det som egentligen brukar vara mitt fredagsmys. Vänt på saker o ting. Men minsann lägger man något på magen. U got it, fett ;) Bryr jag mig? N..
Ja
Är ändå rätt trött på min mage, men gör aldrig något åt det.. Det är som det är, right? Väntar tills jag blir större och orkar pallra mig iväg till ett gym. Men, just nu känenr jag inte för det. Yolo am i ri.. sluta Tessan.
 
Hoppas ni har haft en bra helg. Snart slut redan, och skola på måndag. Fuu... 
MEN
Det är ridning.. saknar Lisen och alla andra fisar (?)
 
Jonna, jag har bilden med mig och Nellie på mobilen fortfarande.. 
För er andra, bilden kommer komma upp. Den jädra MÖRKA bilden. Men det är en bild med henne, det är det som räknas. Awesomeeee
 
Puss <3
Saknar alla ponnysarna i stallet... Lisen, min söta bebis. Haha...
 

Jonna
07 April, 2013 - 22:19 / BLOGG: http://vrimat.blogg.se

du har redan vista mig bilden o.O

Svar: Men varför frågade du om den då..?
Tessan


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: