S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Mediciner osv..

Ååh..
Äntligen är det Fredag igen. Nationella i Engelska idag igen asså, får väl hoppas det går bra ;) Vad är det mer, ehm, chill dagen ut. Ska dra till McDonalds med min vän Anna, sedan är det kila hem och bara slappna av, kyssa handen, kasta ut en luftkyss och tacka för att helger finns. Skulle inte kunna överleva utan de :)
 
Nationella och Gympa i skolan..
Matte, men nu ska vi väl inte fortsätta med schemat. Viktigare saker finns, som t.ex;
Jag har D- Vitamin brist. Vilket betyder att man blir enklare sjuk. Jag har kaaaanske slarvat med medicinen, och härom veckan tog jag ett blodprov, som visade att mitt värde var så lågt nu så de skrev ut en mycket mer allvarligare medicin. Varför?
För mitt skelett har blivit skört. Alltså vasst nästan.
Snälla, slarva INTE Med er medicin. Vad ni än tar.
 
Just nu tar jag två D- Vitamin tabletter (som smakar avlopp) , allergi mediciner (3) Astma medicin (2, inkl. Tabletter) 
Varje morgon. 
 
Det här med tabletter och mediciner hatar jag, men det är något jag måste göra..
 
Kram 
 
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: