S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

OJ, gud va kul ..

Har ju gymnastik på Torsdagar, visst? 
Såklart gick jag ju dit, och nu e jag bara liiite pissed.
Först och främst sträckte jag min lår muskel, som gjorde så ont jag inte kunde springa riktigt. PLUS så är det en tjej där som heter Isabella, som kom när hon var sjuk. Smart va ;) Värsta med saken är att hon smittade såklart mig, som precis blivit frisk. Jag är bara lite arg, att hon kom när hon var sjuk och smittade mig. Det värsta med DET, är att vi har tävling nästa vecka, och har bara två gånger till att träna. Vilket betyder att jag måste komma idag, annars kan jag glömma tävlingen. 
 
VARFÖR Isabella, varför kom du sjuk
Mm, så nu sitter jag här hemma, arg, ledsen och förbannad mest kanske. Detta skapar seriöst KAOS för mig. Så, är lite mer än orolig..
 
Igår var jag i stallet och red. Kändes ovant, rider ju liksom på måndagar ;) Men jag skulle ta igen gången jag var sjuk i en högre grupp, vilket var igår. Och min häst jag fick, Yatzy, var lite slöare än vanligt.  Han ville inte gå upp i galoppen, varken höger eller vänster.
Men aja, så är det.
 
HEADER SKA FIXAS! Lovar! ;)
 
 

Sara
14 April, 2013 - 09:21

Krya på dig ♥ Ses på tävligen :) (Jag kmr inte på Torsdag)
Ta det lungt nu så borde det fixa sig.


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: