S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Skit väder, -bästa i år

Mhm, vad man älskar att sitta hemma nära två enorma fönster då det regnar och blåser lite. Seriöst mitt favvo väder när jag är sjuk, no kidding. Sitter och skrattar lite för mig själv åt dem som faktiskt går med regnkläder och förbannar vädret. På något sätt får deprimerande väder mig att må bra. Behövs idag, - tack moln ;)
 
Så vad blir det idag, fullt ös och springa fem varv runt jordklotet? Nja, inte riktigt eller? ;)
Mer sagt vila, vila och vila igen. Torsdag, pappa ikväll. Får se hur det blir med gymnastiken. Mamma tyckte att jag skulle hoppa skolan för att orka med gymnastiken. Min reaktion var typ;
 
.-Vem är du, och vad hände med min mamma?
 
Jag kan SVÄRA på att det nog var första gången mamma inte lät mig gå till skolan, för att jag skulle orka med gymnastiken. Hon som brukade dra; ''Om du ska få göra allt det roligare, får du inte hoppa över det viktigaste och tråkigaste!''
 
Annars då, vad ska man göra idag. Klockan är bara halv elva och jag har inget schema för dagen. Går nog till pappa lite tidigare idag, så får vi se med gympan.
 
Kanske slänger upp ett eller två inlägg lite senare. 
Tjo hej!
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: