S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

''Flytta på bilfanskapet!''

Goddag, fina bloggintresserare. Hoppas ni har haft en bra förmiddag.

Gud, vad proffsigt allting lät helt plötsligt. Känner mig som en riktig gentleman av en liknande sort med mustach och hatt. (?)
Datornörden här bakom skärmen har suttit med datorn mostly hela dagen. Jupp.. inget jag tycker jag vore få en medalj för. 
 
Min vän Emelie kom hem idag från att ha varit i Ullared, (min mamma äger två parkeringsplatser, och dem lånar en.) och plötsligt ringer det på dörren hemma, då Emelie säger; ''Någon har parkerat på eran parkeingsplats.''
 
När jag kommer ut har någon blind (antagligen) idiot (clearly) ställt sin bil snett på parkeringsrutan och Emelies storasyster sitter i bilen och suckar. 
 
Bilregistret har nog ringts och den blinda människan hoppas jag flytta på den snart. Jag kan inte mer än skratta, vem tror att dem kommer undan med det? 
 
Ha det bra, vi hörs!

 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: