S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Åh, jag är bäst, know

JA, Jag vet att jag inte har bloggat på hela helgen och JA, Jag var ironisk när det kommer till rubriken. Seriöst grym..? Näe, knappast. Glömmer jag bort er är jag inget mer än dålig. Men jag kan faktiskt komma med att det inte till stor del var mitt egna fel. Jag var hos pappa i helgen, och internet åtkomsten försvann totalt och om jag skulle komma in på internet fick jag andvända en sladd som inte var skyddad. Alltså kunde ANDRA människor i huset se vad jag gjorde på internet. :/ Hade inte blivit särskilt kul.
Idag blir det skola, mår bättre och det är ju i alla fall en början. Näsan är täppt och halsen med, men det gör inget. Jag tänker stå ut de närmaste tre veckorna, ändå. Helst mer, men har D- Vitamin brist så blir lätt sjuk ;) Nemen, jag saknar Jonna o mina vänner.. Även om Jonna o Anna typ är mina enda vänner nu, Am & Em med, men efter 'bråket' som jag inte fattar fortfarand, så har halva tjej klassen vänts mot varandra. Varför? Ingen. Jvla. Aning.
Aja, ni får ha toppen dag. Förlåt igen för ingen bloggning, har varit riktigt klantig den senaste veckan, men bättring på G.
försök på duckface everywhere..

Lina
25 Februari, 2013 - 07:39 / BLOGG: http://linstro.blogg.se

Hejsan! Nu har jag börjat med att göra bloggdesigner. Och jag skulle jätte gärna vilja göra flera. Så om just du är sugen på en ny fräsch design mejla mig på: [email protected]
Nu har jag även dagens blogg igång. Kika gärna in! http://linstro.blogg.se/2013/february/dagens-blogg.html#comment


Ha det så bra sålänge! :)


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: