S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Aouchh

På ridningen idag, hoho, ni skulle bara vara där. KAOS, med såklart stora bokstäver. Guess what? Helt rätt. Avramlingar på raaad. En häst vid namn Freddy genade skenande neråt de andra, efteråt började Yatzy skena runt i en cirkel nästan, efteråt kom Dino, efter det kom Smartie, och sen började då Fanny, som jag red på. Hon sprang rakt fram, och gjorde en sväng som jag inte klarade. Jag flög av åt sidan, rakt på höften, och så fort jag når marken och ligger ner ser jag ur Freddy kommer springande mot mig. Jag satte mig snabbt upp, och jag var såhääär nära honom. När jag vänder blicken ser jag hur alla hästar en efter en, springer in på medellinjen och gör exakt samma sak som Fanny. Smartie, BAM. Så satt hans ryttare på rumpan. Efter det, Dino, BAM, HANS ryttare satt på rumpan. Freddy fortsatte, och hans ryttare stod och grät.
 
Wow, totalt kaos. När jag tittade såg jag ALLA hästar sprang runt. Lite lustigt också. 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: