S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Ensam på alla <3 dag

Ååh.. 
Satt och 'drogade' i filmen ''Chasin Liberty'' igår och idag. Typ mölade i mig godis och frågade mig själv när min dröm kille ska komma..
Jag vill inte vara ensam längre.. ):
Killar verkar NON SERIOUS längre. 
Tjejer vill nog alla ha en springare på en vit häst.. ;)
Nemen, förmodligen iaf en seriös kille, som har personligheten, humorn, och man vet att han är kär i dig,
och liksom väljer över dig från allt annat. Vill krama o pussa dig hela tiden..
Medans killar innan 'målbrottet' bara har ögon för tjejer med bröst.
Y u know the feeling, right? ;)
 
Aah..
Jag vill ha en pojkvän, folks..
I can't be the only one, eller?
 
THUMBS UP för er som har killar som Nellie B, och andra 'lyllo' gurls.
Killar som bryr sig och faktiskt väljer dig över allt annat, och typ bara märker dig.
Jag har redan en meter lång lista på min framtids killes personlighet.
 
Here i am, boys.
where are you guys on valentine when i need you the most?
 

Kajsa
14 Februari, 2013 - 21:24 / BLOGG: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Nu har vi "veckans blogg" bloggen, delta gärna, enkla regler!


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: