S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Hej världen

Idag hade vi andra nationella provet.. 
Jag vill inte skryta eller slänga med håret, men jag tror det gick rätt bra ;)
 
Just nu videochattar jag med Jonna, hon upplever lite hur jag bloggar till er läsare ;) Skärmdelningn på skype är toppen, om man bortser med vilken kass dator jag har som hackar all. the. time.
 
Gymnastik idag, samt sova hos pappa sista kvällen innan norrland är på g.
För erat info, fina läsare, så kommer det bli svårt för mig att blogga där uppe, eftersom vi har ett WiFi nätverk och den stjäl min syster.. Om jag inte minns HELT fel så kommer det förmodligen gå att blogga en gång varje dag, men eftersom jag inte vill förlora er, så hoppas jag kunna blogga jämt.
<3
Jag vill att ni stannar, juh
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: