S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Jag är ett rövhål, Isabella, LÄS!

Idag gjorde jag det HEMSKASTE jag har gjort i HELA mitt liv.
Jag var överbeskyddande syrra, helt enkelt. Men jag mår SKIT efter detta.
Jag gick ut som en annan person, och förklarade vad jag trodde och tyckte det menades. Denna tjejen är la lika gammal som mig, men det spelar ingen roll.
Jag gick ut som OKÄND och frågade ''Varför kopierar du min syster??'' men saken var den att det var inte allt.
Jag flippade TOTALT ut. Och jag mår SÅÅÅÅ dåligt efter detta att jag vill SPY över mig själv.
Fy fan, jag skäms över mig. Jag har ALLTID hatat sådana fejkers, men så är jag det själv. Kill me now, who have i become to be?
Isabella, jag hoppas du fick kommentaren. 
Jag ber så HEMSKT mycket om ursäkt.
Din blogg är grym, det är bara jag som är.. Ett röv hål i större perspektiv. Förlåt också VICKAN för jag snackade sådär bakom din rygg. Jag lovar dig, Isabella. Jag VILL träffa dig igen, men jag vill bara att du förlåter mig för att jag var en ÖVERDRIVEN lillasyrra som går ALLA på nerverna. Det absolut SISTA jag ville var att såra dig. 
Hoppas du ser detta, och kan kommentera att du godtar förlåtelsen.
SHIT HAPPENS, AND THEN YOU DIE
 
Isabellas blogg jag gick ut som en ko'röv' på..
 
FÖRLÅT Isabella...
 

Friskey
21 Februari, 2013 - 22:53 / BLOGG: http://friskey.weride.se

Glöm inte att var med i min tävling på bloggen där du just nu kan vinna en valfri boxskylt från TP Victory! :)
http://friskey.weride.se/2013/02/14/tavling/#respond

Isabella
23 Februari, 2013 - 22:53 / BLOGG: http://lovehorse32.bloggo.nu

Det ät lugnt!
Du behöver inte må dåligt, det var ett missförstånd👍


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: