S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Jag har en pojkvän till alla hjärtans dag!

.. Vilket är min kudde. 4 ever alone.. ;_;
 
Godmorgon läsare, vilken vacker daaaag.
Nemen.. Hehe..
Woaw, kommer sakna sovmorgonen nu när lovet snart är slut.
Kommer nog komma försent till skolan, no deny. Kudden o jag, våran relation kan ingen bryta.
MEN lovet måste ta slut, it's time to face the facts. Men sommar lovet, komsi komsi.
bild från i somras

Tänkte föreslå med att ta riktigt många kort i sommar. Alltså jag längtar så det gör ont. Tills man tar upp studsmattan på gården, det är varmt och studsmattans svarta studsfilt är så varm att man steker om man solar på den. Det e så det brukar ha varit, 
 
Tänk er detta nu,
solen lyser och himlen är helt blå. Inte ett ENDA moln syns till. Det är nästan vindstilla fast det är inte kylig vind, utan mer svalkande från solen. Graden då var ungefär 30+, exakt 29,4+. Du går runt i linne med bikini kläder under och shorts, men svettas även då. Går till studsmattan (jag brukar träna volter, och nya grejer inom gymnastiken, även ibland låtsas jag hoppar hinder med en häst.. ?) och den svarta studsfilten är brännande het, så du knappt kan stå stilla. U NEED TO JUMP. Nemen, iaf.. ,Mattan svalkas lite av vinden, men solen är fortfarande stark och värmen är enorm. Du vill ta ett is bad nästan, så varmt är det ;) Du lägger dig ner på studsmattan, och solen värmer mot ryggen, medans studsmattan värmer din mage. Du vill bara ligga och sola i timmar, (även om det är farligt, se till att man har solkräm så det stänker xD) 
OCH SLUTET AV LOVET ÄR DU SÅ HIMLA SOLBRÄND PÅ ARMARNA FÖR ATT DU VAR UTE FÖR MYCKET.
 

Det var förra sommaren. Exakt så såg varje dag ut, så. jädra. varmt.
Men sedan fanns det ju möjligheter till vatten krig eller ta dopp i en svalkande sjö..
 
SOMMAR, KOM NU.


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: